Snöväder

Det är verkligen snöigt ute! Det är typ snöstorm. Alla små snöis flingor blåser vilt omkring i luften...visst lät jag lite poetiskt? Erkänn, va, va!? ;)
Poesi är nada för mej, jag vet. Men glada små nyheter, musik projekts faktan är finito! Jag är klar! Den är ett minne blott! Jag kan bara säga att jag är stolt över mina prestationer! ;)

Skönt att bli av med den! Eller har lite bilder och sånt kvar att fixa bara.

Och en dålig, en så jävla dålig nyhet; Det går fanimej inte att ladda upp bilderna!!! Varken på den här datan eller på min broshas....vad är det för cp fel?


Kommentarer
Postat av: öznur

kolla in min blogg o kommentera då o då :)

2008-11-23 @ 18:40:01
URL: http://ozziozbaby.blogg.se/
Postat av: klara

haha jag det var ju bra!xD själv är jag bara ännu mer deprimerad, DNA är så jävla svårt!! usch, jobba aldrig om det :D

2008-11-23 @ 20:22:24
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0