sladder armar

Hejsan svejsan lilla bluggen! :)

Jag har varit losig idag igen, förlåt! Jag syftar på uppdateringen om ni undrar vad jag snackar om. Inte för att någon bryr sej, men endå..
Jag har typ nyss suttit och försökt läsa tyska från "oops! extra" och det går inte så jättebra...hehe. Jag förstog bara lite. Lite på vissa stycken, men sen tog de stopp. Fast jag måste faktistk skryta att det är bra för att inte läsa tyska! Och då ska jag inte nämna att jag har en tysk farbror...nä, absolut inte! (;
Men men, nu snackar jag skiit igen. Fick föresten tillbaka mitt matteprov idag. Och jag tror Gud älskar mej, för att jag klara mej precis! Asså verkligen verkligen precis...inte för att jag är nöjd med resultatet, men det är ju bättre än att faila liksom.
Och sen så har dagen varit fylld med massa flumm.....t.ex rubrikens ord....precis ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej. Dom är allt kramgoa i alla fall - kuddarna!



Haft en bra dag? :)

2008-11-17 @ 20:54:59
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0