Måndag

Hej bloggen!

Updaten har varit sååå sugig idag, förlåt sorry och ännu en gång man ber om ursäkt. Men internet har flippat helt, så jag fick rycka in med ett mobilt bredband. Tack för att det alltid finns lösningar för problem, i internet-väg ;)
Idag har det varit snöstorm! Herre jisses vad det har snöat! Det har blåst snö upp i min fejja och in i mina ögon och in i mina öron och i min näsa!!! Det är plågeri, självmord att gå ut!!! Ibland är Sverige en stor fet bitch! Bläää!
Men nu är man hemma, inne i liten trygghet ;)
Och jag måste berätt en komisk grej! Klara gick ut från skolan och hon halka!! hahaha, hon sladda runt där på isen och sen så halka hon! XD Och jag börja asgarva. Och efter ett tag så gick vi mot stationen och så garva jag och sa "haha Klara, ditt faaaaalll...!" och så halka jag själv XD
Låter väldigt lamt när man skriver det såhär, men det va så jäkla kul. Jag dog! Jag låg där på marken och verkligen dog.

Kommentarer
Postat av: klara

hahaha xD jag planerar också att vara "sjuk", på onsdag, för då ska vårat projekt inlämnas, och då får jag en extra dag på mig ;) hehe jag kan inte heller hjälpa det, dom överöser ju oss med läxor :D åhh vad bra! xD

2008-11-24 @ 18:20:08
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0