Måndag igen

God morgon!

Nej, det är ingen god morgon. Jag protesterar! Mot allt! Tidiga mornar, skolan, mörker, kyla, ALLT! Jag vill inte, vill inte, vill inte! Jag orkar inte!!!!! Nu måste jag väcka min hjärna till liv igen...hehe. Men allt är så jobbigt. Fattar ni, det är heeela november och typ halva december kvar tills nästa lov! Denna tid är den jobbigaste. Kallt, mörkt...
Men det hjälper inte att jag ropar ut mina klagomål. För dom hjälper mej inte. Men man har väll rätt att få tala ut om sina åsikter? haha. Jag börjar bli knäpp, jag vet...

Jag hoppas iaf att ni röstade mkt på TH igår! Det är det minsta ni kunde göra för mej i dom här tiderna..möhöhö. NU är röstningen iaf stängt, trot jag. Please, må TH vinna! :D

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0