Måndag

God morgon bloggen!

Hoppas ni har sovit riktigt gott. Om jag har det, nä..absolut inte. Eller jo, jag sov gott tills mobilen ringde med världens sämsta sony ericsson skit till alarmsignal...blä! Jag tror nog att jag kommer hinna dö annan jullovet. Hur ska jag palla med dom här morgnarna i typ 6 veckor? Jag har ingen aning och jag vill helst inte tänka tanken..haha. Jo, man är väll lite överdriven.
Men man måste se fram emot lite positiva grejer. Som idag, ingen vanlig skola förutom en lektion. Sen ska vi dra till typ Riksdagen. Det är iaf roligare än vanlig skola! Erkänn!

Hoppas ni får en riktigt lovely day idag! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

Håller med, skitjobbigt att gå upp på morgonen!!!

2008-11-10 @ 14:22:19
URL: http://tokiohotelfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0