Lördag

Hellue bloggen!

Jag har gluttat på förra årets EMA som gick, och går på MTV just nu. Kollade bara för att spana in vinnarna av "inter act" (alltså TH) och deras uppträdande. Riktig, bombens super bra!!!!! :D
Och just nu håller jag ¨på med engleska uppsatsen. Har nästan skrivit en sida, men måste skriva en och en halv!!! Och jag är helt tom på ideér just nu...min fantasi är kass enda ner i botten just i detta nu...hm, vilken kostig mening, men aja :P
Spana också in en film igår, typ "the departed". Och det slutade med att alla dog, blev skjutna i huvet typ..härligt va? ;)
Kom ihåg att rösta också till årets EMA, imorrn stängs röstningen! Bara en lite påminnelse :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: klara

ja, jag tycker att det är deras bästa framträdande någonsin :D ja , det känns så konstigt att galan bara är om 5dagar, det går så fort :D

2008-11-01 @ 14:11:29
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0