Let's dance!

Hejsan!

Get it, tisdagen är sluuut! Tisdagar är så jävla balle sugiga! Men nu är den finito! :) Wonderful!
Men för en gång skull va det en riktigt rolig idrottslektion. Vi dansa! Fatta vad skojj! :D Jag älskar att dansa. Har typ gjort det sen jag va 6-7 lr nåt, så..fast nu går jag inte längre, höhö.
Och sen detta väder! Det ahr varit en fight mellan regent och små mesiga snöflingor. Tyvärr segrade regnet. Och det har verkligen regnat. Så in i hellet! Liksom Danke regnet för att du förstör mitt hår! ;P
Nu måste jag tyvärr också läsa min svenska-läxa....



Vi tog ett gäng riktigt flummiga bilder idag. Vissa är verkligen sååå fula för att visas in public, tyvärr.. xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0