jobbigt!

Vad jobbigt det är att plugga! Men vet ni, jag har skrivit alla mina svenska loggar och pluggat lite till franskan. Jag är faktistk stolt över mina framsteg idag!
Jag satt och plugga franska medans jag lyssnade på tyska (TH), hehe. Bra kombo, visst? Men så smart som jag är så blandar jag inte alls ihop språken, never! Okej, bortsett från en gång på en franska lektion, men annars gör jag det inte! Det får vi iaf hoppas på provet...hehe.

Ska till min farmor ikväll, hon har lagt på en ålder så hela den tjocka släkten ska fira henne. Och det blir ingen färgning idag, men imorrn ska jag göra det! Jag lovar!
"Yes box!" haha, det är en rolig liten fras XD



förresten, ni vet den där mascaran som jag köpte? Den SUGER! Hatar den!!!!! Så fort jag får min månads betalning tänker jag köpa Telescopic, för jag tror inte jag kan leva med den där sugiga mascaran...blä!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska med färga håret imorgon tror jag 8D



Och jag har ståplats! ;)

2008-11-29 @ 17:01:23
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: klara

haha men JA! :D vad gör man utan en chokladkalender? xD

2008-11-29 @ 17:06:05
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0