HOwm

Hejsan!

Har precis kommit hem från bion. Jag och Linnéa kände oss lite, bara liite udda när vi gick in där på bion med bara massa små skitar, hehe..Men men. Tha movie va ju helt okej också. Vissa grejer va lite komiska. Så jaa, nästa film? "Twilight" kanske??
Alla snackar om "Twilight"! Jag hör om det typ överallt känns det som!! Finns t.o.m en "twilight"-tråd på THF om jag inte är helt ute och cyklar...som jag kanske är, jag vet faktiskt inte helt säkert, hoho.
Men hörni, ska jag vara helt ärlig? Jag hade aldrig, understryck aldrig hört talas om den förren typ nu på senaste tiden. Nu har jag fått lära mej att det är en bok. Om vampyrer..?? Tack för kunskapen alla som har berättat!  ;) Typ Klara och Jessika XD



DET ÄR NÅT SERIÖST FEL MED DEN HÄR DATAN!!!! GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDERNA!!!!! MEN JAG KÄMPAR VIDARE!!!!!

Kommentarer
Postat av: klara

haha ja! om jag inte får MVG så slutar jag skolan i förtid haha xD jag tycker att idol har blivit skitdåligt, ja lille johan, jag vet bara att alla småflickor älskar honom, sen är det tomt ;D

2008-11-21 @ 21:11:29
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

FILMEN VAR UNDERBAR! Du måste se den! xD

2008-11-22 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0