Då är man tillbaka

Tjo bre!

Har nu anlänt hem, eller de va ett tag sen. Har överlevt en måndag idag då! hehe. Men shit va trött jag va! Under sista lektionen, matte kunde man inte hjälpa att hjärnan va lite ur balans. Jag satt och typ klottra lite hela timmen. Men, ibland pallar man inte vet ni. Det är ju fullständingt normalt. Men annars va det rätt så kul med lite normala lägen igen. Sanna har klippt lugg, den lilal söta ungen! :) hihi. Trevlig nyhet, va?? hehe..

aja, kisses!


                          lite suddig bild x)
 
plus att jag frös som en babiam rumpa!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet du vad jag kommit att tänka på? Eller jag har tänkt på det länge.. men ändå xD Undra hur Bill luktar!? Efter en konsert luktar han säkert svett och hårspray. Åhhhh



EMA på torsdag! Shit!

2008-11-03 @ 17:10:37
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: klara

haha jag drömde faktiskt att jag blev mördad, men jag sov gott iaf! haha ;D

2008-11-03 @ 19:17:50
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: atosa

hahaha

babiam rumpa? d heter babiaN rumpa din lilla stolle... hahaha<3<3

2008-11-04 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0