Betyder det tur?

Shue luue!

Asså ni vet när man kollar på klockan och den är ty p11.11, betyder det tur, eller är det att man får önska sej något? Iaf, om man nu råkar titta på klockan när den är 19.19 har det någon sorts lycko-effekt? ;) hehe. Jag vet att jag snackar om lite skumma saker, men det är väll roligt! :D
Ja, grejen var bara det att jag fick en skymt på klockan när den var 19.19, som ni kanske fattar ;)

Ja, har inget mer intressant att säga. Tyvärr, tyvärr..har ni märkt att jag har sagt mycket "tyvärr" idag? x)



Kommentarer
Postat av: klara

det går sådär faktiskt! jag råkade typ bita på själva hålet , hur sjukt det än låter, och slita i piercingen med tänderna, och då svullnande det upp och så, men jag hoppas att det läker bättre sen ;D

2008-11-18 @ 22:08:56
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Joana Filipa

You're so beautiful! Really! Gorgeous!

2008-11-19 @ 16:02:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0