Så glad!

Hejsan igen!!

Har nyss ätit en tasty liten lunch. 

Asså erkänn, alla som vill att denna vår/sommar gör en så glad!! Asså hela solen gör mej så glad!!! I love it. Önskar nästan att Sverige alltid kunde ha, vad kallas det, senvår (??) och sommar, hehe =P.
 Så himla nice!

Och jag måste ta och erkänna en sak.. Jag ä inte världens fan av dom, men jag börjar faktiskt gilla dom, jättejätte mycket!! Jag snackar såklart om Tokio hotel.. :) Man blir glad av att lyssna på dom, och ibland liksom lite 'lessen' haha! :)

Och som jag berättade förut så får jag vänta ett helt Dygn på att få hämta Tuffe-snuffe. Men imorrn ska jag få följa med och vaccinera honom..haha, kul?? =P

image235 (I love you, sun ) (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0