Nu har jag jobbat aset av mej..

Hej!!  Nu har jag dragit upp 75000ton ogräs (känns det som). Riktigt jobbigt! Mitt i solen och allt, men jag tror det var värt det..=P

image281 image282

Överallt där det nu är jord, var det fullt med ogräs, som jag nu rensat bort. Med fullt menar jag verkligen Fullt!! Inget att leka med, med andra ord. Haha nej, men..=P
Det ser väll kanske inte så mycket ut, men jag lovar det var det!



Sen när jag var klar gick jag och kollade vad lilla Tuffis gjorde, han hade tuppat av på mattan med sin favvo leksak, av denna värme antar jag (: Så göllig när han sover =P

image283


Jaa, nu är ogräset iaf rensat, får se vad nästa "jobb" blir (;

Kommentarer
Postat av: Joana

Jaa, han är coolast :)

2008-05-11 @ 14:22:53
URL: http://atletico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0