Namnsdag

Hajsan!

Vilken namsdag idag asså!! Har blivit 100spänn rikare (haha=P) fått THs platta "Zimmer 483" och en jättenice tårta! (eller har inte sett den än, men den borde vara nice)
Har ju också pratat om att vi ska bygga om våran övervåning. Vi ska få egna rum!!! Mitt rum just nu är bara "tillfälligt" och så. Och nu för ett tag sen, så ringde, vad heter det, snickaren (??) och sa att dom börjar bygger på måndag nästa vecka!!! Och det är ju fan bara 6 dagar kvar! Så jag har försökt rensa så gott det går i mitt rum och flyttat lite saker och sådär. Självklart lyssnade jag på TH medans jag gjorde allt ;P
 
TIgsrätten imorrn då, ska bli skojj faktiskt! Får se om det är som typ "Law and Order" och sådär..fast jag tror nog inte det, hehe.
Ska väll snart dra och se hur det går nu i Wisteria Lane efter Tornadon som kom förra veckan (jag snackar alltså om Desperate Housewives=P) Juste, kom på att  jag har missat typ hela Ugly Betty..men men, det gör faktiskt nada! (:

Pussar på Kinden!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0