Matteprovet!!!

Okej, fan va mycket Matte det har blivigt i bloggen idag då. Men jag måste bara avsluta et på bästa sätt (så bra som nu matte kan bli..=P) med att berätta att jag klarade matteprovet!!! =D Och det är väldigt bra för att vara jag. Har ju som sagt inte klarat ett enda prov den här terminen (i matte alltså), bara ett och det var med 2 poäng. Men den här gången fick jag "G" och jag är superduper stolt!! ;)

  image303


Alla dom där, vad kallas det "bockarna" (?) betyder att det är Rätt, bara så ni veet! (; thihi.


Kommentarer
Postat av: Dellan

Ah men grattis? Vänta tills du drar in till gymnasiet heahea ;)Lärarna är små djävular med 666 på pannan

2008-05-16 @ 15:25:26
URL: http://hivesare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0