Måndag igen...

God morgon bloggen!

Hur står allt till med er idag?? I hoope that it's good (; Min engelska är så proffsig! =D
Jag vet att jag inte har uppdaterat så värst mycket och att jag har varit lite trist?? haha, men jag har haft huvudet fullt av andra tankar. Och nu får ni inte mobbas, men Tokio Hotel har fått mej på andra tankar helt enkelt. Jag har tänkt på dom 24 dom här 4 dagarna, och jag tänker på dom fortfarande.. =P haha! 

aja, idag ska jag faktiskt ta och "glömma" mina gympakläder. Asså seriöst, jag pallar inte!!! Ush, näääe!! Men det gör inge, har varit me typ alla andra gånger, så.. :) 

Har tagit en liten "promenix" med Tuffe nu in tha morning. Kallt, säger jag bara!!! Eller det var inte direkt nice, men vad kan man göra?? =P Nu sitter jag här och ska kolla in en grej om..., ja tror ni att ni vet svaret??? Jaaa!! exakt TH!!! (; hehe,  

Ha en bra dag iaf!!

Puss!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0