Lite tårta (:

Hej!  Lilla jag har nu pluggat som en toook!!! Jag ska vara helt ärlig, och jag kan inte allt till max, men jag kan det nog hyffsat för att klara provet imorrn (hoppas jag..=P) haha, men jaa det tror jag nog! (; Sen har jag suttit en stund och kollat vänner och skoffat i mej "Gummibrjörnar", färskt exporterade från Tyskland! ;P Fick dom av min farbror när han var i Sverige för någon vecka sen, han bor i Tyskland, så..=P (jag vet THs hemland!!! hihi (; ) Smarrigt, iaf! Och inte nog med dom smarrigheterna, så kom pappa hem med en liten tårta! (:

image265


Nu är det tags för lite Dirty Sexy Money, dårrå!
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

Årets tävling, som du bara inte kan missa, värde c.a. 15000:-

2008-05-08 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0