Home

Hej människor!!

I vanliga fall, skulle jag just nu ha dansat omkring litegranna i en danslokal, =P Men idag så skulle jag hem för att passa lillen och min lillebror =P Mådde fett dåligt när jag skulle hämta min lillebror från dagis, men vet ni vad som fick mej att göra det? Jo, det börjar på Tokio, och slutar på Hotel!! (: Lyssnade på dom hela vägen dit, och tänkte liksom också att om jag gör "bra" saker får jag nog ännu mer gå på konserterna i sommar, så det gäller att tänka smart!

Nu sitter jag här och mår fortfarande lite, lite dåligt, men det går nog snart över (I hope!) Vi såg ännu en sån där skarri film i skolan (human body..) asså, jag vet at jag är en människa, men en människas kropp är ju fy fan asäcklig!!! =P Riktigt, riktigt skarri!!!

Det var också Urovision final i skolan idag. Alla "bidrag" från alla Engelska Skolor i sverige kom till våran skola för att utse en vinnare!! =D Men, taskigt som det var så fick bara 8:orna se!! Asså what, liksom?? Det va ju faktiskt en tjej från Min klass som vann och representerade våran skola?? Vilken skit asså!! Men endå, det var ju bara lite, vad ska man säga "oseriös" "eurovision", så jag led faktiskt inte så mycket av det, =P

Take care!! (;

image252


image253



        Lite härlig natur i skolan, och en..ehm, ja "vacker" (?) pose av mej?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0