Hej

Hejsan!

Har kommit hem nu..jag skippade dansen...och jag VET att min danslärare kommer lacka ur, men jag är ju faktiskt lite sjuk!! (: Det är iaf vad LM och Sanna ska säga, att jag är Jätte sjuk. Men helt ärlig så mår jag ju inte toppen bra.
Har nyss suttit utanför ett "rum" med LM och Sanna och käkat chokolada (: smarr.

Sen hade vi redovisningar på engelskan. Jag och Sanna berättade om Irland och hon la in ett litet riverdance inslag, haha, den lilla tjejen! Det var rätt kul! Betyget vi fick var också VG+, riktigt bra faktiskt! Vi är såå nöjda (; hehe.

På science (no) så hade vi lite "lek" lektioner eftersom terminen snart är slut, och vi hade frågesport. Jag och Sepideh var tillsammans (; Och sen var det en lustig fråga som löd: "Vad kallas den vårtliknande, hårlösa och typ hornliknande knöl som sitter på hästars ben?" Och det kunde vi ju såklart inte, så vi skrev att den hette typ Cormusalus niveus..=P haha. Snacka om att verkligen tänka i barnsliga banor ;P Och sen sa vi att liknaden mellan ett kylskåp, skyffnyckel, nån slags lampa och nånting annat (haha) var att man kunde vrida och öppna dom. Inte så smarta i dom lägena, när svaret var typ metall lr nåt sånt =P hehe..

image327 image328

Jag och Sanna hade en återförening med våra kära delicatobollar idag (: Känns som om det var fett längesen vi käkade såna! Riktigt smarriga, det är vad dom är (;

image329

Kolla! Solen sken "bara" på oss när vi gick ute och lyssnade på "hilf mir fliegen" Jag kunde nästan se Toms ansikte i det underbara ljuset..=P haha

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0