Fredag

Hejsan och god förmiddag!

Vaknade vid typ 11 halv 12 idag, så till frukost åt jag ladagne.. =P haha.

Jahopp, idag var det äntligen dags då, för att få ta hem lilla Tuffe :) Jag känner mej lite som en typ djurnörd eller tönt som typ snackar om sitt djur 24, men ibland har man rätt till att vara det! (bara det inte är överdrivet..=p) Som t.ex. idag måste jag väll få rätt till  det? Jag menar, det är ju fan idag som han kommer!!! =D hihi..

Det är kanske inte direkt det bästa vädret idag. Det duggar lite. Men helt ärligt så tycker jag inte att det gör något, det är rätt så skönt att vara ute nu liksom.

Drömde en underbar dröm inatt.... :) Kommer inte tala om vad det var, hihi, men den var sååå bra!!! (; 

aja, pussisar

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0