Fredag med Matte

Godmorgon!!

Ush, det är för sorgligt!!! Jag vill inte vakna i detta väder! Det är hemskt! Önskar jag kunde sova hela dagen lång, men det är bara att kämpa sej upp... Börjar iaf som tur är, lite senare än vad jag brukar. VI har inte vanligt shema idag, utan vi har Matte Tema dag. Kanske inte så kul, nej men vi börjar senare och slutar tidigare. Plus plus, bara bra saker (; Men det ushiga är att vi ska gå på en tipspromenad (om matte..??) i det här otäcka och skarriga väder. Vill inte!! Men som sagt, så är det bara att kämpa på.

Har iaf ikväll att se fram emot, med en liten tjejkväll med mina homies! (; haha,

Puss på er!
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: freja

tipsprommenad om matte? XD ha det bra!

2008-05-16 @ 08:19:56
URL: http://frejaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0