Åland, here I come!

God morgon! God väldigt tidig morgon.

Vaknade kl.5 idag, och var faktiskt inte så jättejätte trött. Man var ju trött, men jag har varit tröttare!
Nu ska jag snart åka till skolan, om ca 30 minuter för att ta bussen som går till båten och sen vips är man på Åland!
Ska bli riktigt kul faktiskt.

image364

                                image365

Som sagt, så ska jag försöka skriva minst 1 inlägg varje dag. Men jag vet ju inte om det kommer vara så bra täckning på Åland, eftersom vi ska bo ute på vishan. Men om det nu ör så, så kommer jag ju tillbaka på torsdag med massa bilder och skojjiga saker att berätta!!

Puss på er mina kära läsare, kommer sakna er! (a)
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0