Torsdag

God morgon!

Idag är jag på bra humör. Och jag hoppas, hoppas att detta väder fortsätter. Vill verkligen INTE ha mera snö just nu..Drömde en väldigt skum dröm, haha. Att typ jag skulle bli typ bortgift =P haha. Men för att det skulle "stoppas" skulle jag göra värsta uppgifterna. En var att jag skulle typ flyga runt i luften och göra massa trix, skumt..=P hihi.

Har ätit en väldigt bra frukost idag! Lite flingor och två hela mackor! Det är väldigt bra, måste jag säga, haha. Man måste ju orka med denna dag.
Idag kommer förresten Julia. Hon kommer vid typ 1.
JAg ahr också fått lite flipp på datan. Internet funkade nämligen inte..Då får man lite attacker! Jag är faktiskt beroende av datan. Jag är kanske en datanörd?? =P Men, det står jag för! (isåfall)

Kram!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0