Torsdag

Hej allaihop!

Hur är allt? Med mej är allt finemang ;) Har haft samtal idag. Men det gick ju helt prima panbiffar! Jag är ju helt enkelt bäst! (förutom på matten dårrå..) Men det gick jättebra!
Sen kom Julias mamma förbi (Julia skulle också kommit, men hon sov..=P) Det ät väll bara jag som är uppe tidigt (men pågrund av samtalet halv 9, så inte direkt självmant=P) Aja, hennes mamma kom förbi och hade ett litet snack med min mamma. Dom är nämligen dom två i föräldrarkommittén som kommer på ideér så vi tjänar pengar till Ålandsresan. Vi ska typ sälja cocosbollar, haha. Men det blir väll bra. 
Ikväll ska jag till mina kussar. Minsta kusinen iden familjen (Mattias) fyller typ 8, eller 9...eller 7?? haha. Jag vet inte. Men vi ska iaf dit. Så det är min planer för kvällen idag. Inte direkt något om jag skulle få välja själv, men, men..

Ha det bra!!!!
Kramar!
/L.G.K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0