Lördag

Hejsan hoppla!

God morgon, eller god förmiddag!
Nu har jag fått en feeling av att vädret kommer fortsätta vara sunny. Det är iaf något som jag hoppas på!!! Vill inte ha någon mera snö!
Har städat idag...och pluggat. Jag ska plugga lite mer sen idag. Jag har också läst "Välkommen Valp", hehe. Man måste ju vara beredd när den lill puppyn kommer hem.

Atosa hade ju sin fest igår. Det va skojj! :) Tog tyvärr inga roliga bilder. Så har inget att visa, haha. Måste bara berätta om en lite klantig sak (av mej då). Vi skulle leka en lek, haha. Tidningsleken. Och på första omgången, då ska man ju stå på en hel tidning liksom. Och jag typ halkade!!! haha. Eller inte typ, jag Halkade, =P. Va dålig man kan vara. Men det va kul, hihi.

aja, take care!!

Kram
/Linnéa

                    image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0