Lååång-Fredag

Godmorning! Eller god förmiddag!

Vilken dag. Det snöade imorse! Igen! Jag får astma attacker snart! VIll ha vår! Lite sol, lite varmt och lite kläder!! =P haha. Men man kan ju inte göra något åt saken, så man får klaga lite för sej själv.
Igår var jag hos min akusiner. Det var faktiskt jättekul. Vi spelade Guitarr Hero, och jag ägde!! (för att vara första gången =P) fick 80% på första gången! (a) Skitkul! 

Idag är det lite plugg som gäller. Det är iaf min planering. Har ganska mycket att göra till veckan efter lovet. Både prov och läxor och projekt. Likabra att sätta igång i tid, eller? Men det kommer nog inte bli så mkt gjort ändå, om jag känner mej själv. Fast det gör inge :) Det finns ju hela veckan kvar..men den kommer nog gå rätt så fort..haha.. 

Ha det bra!
Kram!
/Linnéa

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

glad påsk! :D

2008-03-21 @ 14:05:53
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0