Kamera damp!

Jag måste få yttra mej!! haha. Men jag kan inte hjälpa att få seriös damp på min kamera!!! Den är ju jättebra och så, men har man inte rätt till att dampa när den laddar ur 24!!!?? Jag laddar den i typ två dagar! (helt seriöst!) Men ändå, när jag ska ta kort på tillexempelt "dagens outfit" så laddar den ur!!! Jag blir verkligen lite less... Det är också en av orsakerna till att jag inte laddar upp så många "egna" bilder. Men jag ska ta tag i problement..haha, om det går? XD 


    image121

Det är denna kamera jag har,fast min är rosa. Eller den kanske är rosa på bilden? haha. Färgen på min dataskärm är helt död, så jag kan inte se den riktiga färgen. haha..
 Den tar, som sagt jättebra bilder! Det är bara det att den laddar ur..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0