En liten lista

Vad gör dej glad? Fika, kompisar, en viss "s:sson.." haha =P
Vad är ditt beroende? Läppglans!!!
Vilken slags humor har du? Såndära tråkig..=P haha. Sånna saker som andra bara säger "eeh..vaah?" åt =P typ..
Vilket är ditt favorit sällskapsspel? Jag vet inte..=P X-box?? haha, näe skojja bara..Tjuv & Polis? =P
Vad hatar du just nu? Omogna personer.. (alltså RIKTIGT omogna personer för sin ålder)
Hur ser din utsikt ut just nu? Lite hyllor..en träningsapparat, haha.
Vem tänker du på just nu? Många olika... :)
Vad är du störd på? Min data!!! Eller den här datan!!
VIlka exotiska platser har du besökt detta dygn? Exotiska platser? =P haha, skolan? näe, inte direkt exotiskt..Dansen? nääe..MItt kök?? =P hihi
Vad är din dröm? Vet inte, att leva livet! ;) (fast det gör jag ju redan..=P typ..)
Dagens 'måste ha' ? Ett rakpermanentat hår!!! =P
Din bästa 'yo mama' replik? Haha, typ en som LM har sagt: Din mamma är så fet, så om man skulle klappa henne på låren kan man surfa på vågorna..=P haha (Hörde den av LM!)
Veckans bästa inköp? en choklad mousse :) mumsigt!

Gör denna lista du också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0