Blir lite borta ibland..

Måste bara berätta en sak som är lite sjukt med mej.
Ibland (som tillexempelt idag) kom jag typ bort i en "annan värld" Jag satt på bussen hem, och den körde fel väg! Alla på bussen märkte det och började typ skrika och ropa på chaffisen. Men jag bara satt där helt lugn och fattade inte ens att vi åkte fel. Jag stirrade ut genom fönstret och det kändes nästan som jag inte fanns! =P Sen efter ett tag, när bussen åkt en hel omväg fick jag värsta paniken och började tänka "shit, vi åker ju fel väg!" haha..lite skumt :)

Kram!

/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Malin

det kan dom verkligen =) hur är det med dig?

2008-03-14 @ 17:47:19
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0