Vilken hottie dag

Hejsan bloggen!

Sitter här och slöar lite igen då (: Har precis kommit hem från skolan, och jakan. Hittade en klänning som jag köpte. Vet inte riktigt om jag gillar den så jättemycket, men mina små vänner sa att den va jättebra, så man får väll lita på dom. Visar er kanske sen..eller så får ni se det på onsdag (;

Har varit ännu en riktigt varm dag idag. Sååå skönt! Men varmt.. =P Trodde faktiskt att det skulle bli lite kallare idag, eftersom det så ut så imorse, men fel hade jag där! Men det gjorde ju mej inget (:





Då var det bara 2 dagar kvar till skolavslutningen, då. Eller ska man säga 1 dag, eftersom själva asvlutningen är på onsdag?? jag vet inte.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0