Sthlm slott

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från en väldigt, väldigt varm dag i gammal stan. Vi var och kollade på typ Sthlms slott, och massa riktigt tråkiga museum. 
Men om man tar bort museeumen var det ändå helt OK. Mina ben har också fått lite färg efter att ha suttit och "kollat" på den dära showen jag snacka om förut. Det var typ massa hästar som hoppa runt, jag kollade faktiskt inte på den..=P

Sen så flippade jag ur, riktigt flippade när vi gick förbi skivbutiken "Bengans", eftersom att TH har varit där...jag blev så glad och hoppa runt och ba:"Tokio Hotel har varit där inne! Fattar ni!! Dom har varit där inne! Tänk om dom har gått här!!"
Jag belv så glad av att bara se en byggnad som dom varit i, tänk då om jag skulle se dom på riktigt.. (:

Några soldater, dom var flummiga..=P


Haha, vilken min..



                                          

Dom hära choice dagarna har inte alls varit kul, om man inte räknar med att man har chillat med sina kompisar hela tiden..=P Men att gå i dom dära äckliga gammla typ slotts museérna var inte kul, hatar gammla slott och sånt, det är skarrit.. (:
Sista choicet imorrn bara (;

Kommentarer
Postat av: Amanda

tröjan var as snygg vart är den köpt?

2008-06-04 @ 19:08:56
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag vill till stockhoooooolm!:)

2008-06-05 @ 13:48:52
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0