videos

jag väntar på att Jessika ska ladda upp några flummiga videos från idag på YT. Sen kommer nog 1 eller kanske 2 att läggas upp här, och det blir väll skojj! :D
läser förresten igenom party-tråden på THF och jisses vad jag är avis på alla som var där!!!!! Jag vill också!!! Men jag vet, att någon gång komemr jag också få mitt lycko moment med TH! Jag komemr kolla in i deras vackra ögon, se deras otroliga leenden och prata med dom och jaa, jag kommer också få bli lyckligast i världen någon dag! Det veet jag!

iaf, nu väntar jag på videorna ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Någon dag. Bills ögon. Rakt in i mina. It gonna happen. Iiiiiiih,

2008-12-02 @ 22:08:35
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0