Torsdag

Hejsan boggen!

Då var torsdagen slut och imorrn är det fredag och sen är veckan finito och sen kommer DVDn och sen är det Idol och sen är det typ jullov!!! Hänger ni med i svängarna? Det kommer snart gå fort! Men jag måste erkänna att dom hä två sista veckorna har gått så jäkla segt. Men som sagt, snart.
SNart måste jag läsa svenska läxan, går väll fort hoppas jag och sen vill jag sova och lyssna på musik! hihi. Asså min mobil har typ gått sönder..råka tappa den riktigt hårt i golvet igår så att "locket" flippa upp och minneskortet hoppa ur..och nu funkar inte min höj och inzomnings knapp..skumt..men som tur är så är det endå bra volym på musiken ;) lite tur där!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: klara

me too haha! ;)

2008-12-04 @ 16:54:26
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0