Torsdag

Halleloja!

Hur är läget? Uppe eller nere i humörsvängningarna? hehe. Mitt läge är toppen förutom tröttheten som är normal. Och jag hade en så underbar dröm!!!! Ni kan bara gissa! Ni vet man vaknar och börjar nästan gråta för att den inte var sann, precis så var den! Om mina tyska älskingar ofcourse! ;)

Sista dagen på tekning placet då. Måste erkänna att det är riktigt segt, skönt att det är sista dagen. Och skönt att det är absolut sista skoldagen imorrn! Allt är kanon brait här ju! Och min härliga frukost idag bestod av skumtomtar...tom-tar...;) haha, nä om det vore så väl ;P Och har skaffat mej en chokladkalender!! Eller min brosha gav en till mej som han köpt för typ 5 kronor, visst är han snäll? nää, för alla luckor till nummer 8 var redan öppna...men men.

Och nu sitter förresten Sanna på flyget till Mexiko! Hon skicka just ett mess att hon gick i gången, ni vet :P

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0