Tisdag

Hejsan!

Det är tisdag och vad gör jag hemma så tidigt? Jo, har inte haft vanlig skola idag utan vi va på YTC och höll på med massa teknik grejer. Helt okej, bättre än vanlig skola iaf. Och asså bättre, det är bara killar i det gymnasiumet! OKej, kanske 5 tjejer, men jag såg bara en. Alla glodde när vi gick förbi och ba" ååh, tjejer!" hehe lite kul ;)

Iaf, jag tar tillbaka mitt förlåt som jag gav till CDON. Tror ni att det var DVDn som hade kommit? Nej, det var någonting annat som mamma beställt!!! Mina förhoppningar dog just! Men vet ni, jag tänker från och med nu inte nämna DVDn förren den har kommit. Punkt slut. Från och med...nu!


oversizade overaller (stavas det så?? XD) och suddigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0