SÖndag

Hej bloggen!

Det är söndag idag och jag måste verkligen börja plugga lite till NO provet. Jag kan ingenting! Och jag menar det verkligen! Man brukar ju säga att man inte kan något fast man egentligen kan lite, men jag lovar den här gången är det helt tomt i mitt huvud. Det är så jäkla onödigt! Varför!? Jag behöver inte lära mej om massa ljudvågor och ljusstrålar och annat skit....jag vill iaf inte det just nu. Och sen måste jag städa mitt rum...det är ett bombnedslag som vanligt.
Såg ni förresten Britney dokumentären igår? Det gjorde jag! Det var riktigt bra och man märker att hon har haft det tufft. Stackarn, men vi älskar dej Britney! It's Britney bitch!!!

    

Okej, juste..städning och plugg....suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0