Onsdag

Hej bloggen!

Onsdag och sista "choice" dagen! Imorrn slutar vi! Snacka om att den här veckan gått fort, helt ärligt. Och vet ni vad jag precis insåg? Det ärJulafton om en vecka! Och jag har inte köpt en enda liten klapp, till någon. Hur fasiken ska jag hinna på en vecka!? Ingen aning där...Men det brukar ju gå bra. Förrresten så ska jag , fatta fåååå ett par underbara pumps som jag spanat in rätt länge nu, hihi.

Men idag då, sista "choice" och vi ska städa köket, fett kul! Känn ironin! aja, det blir väll bra.

Kramar! <3

Kommentarer
Postat av: klara

varsågod! :D <3 ohh vad är det för skor du ska få? ;)

2008-12-17 @ 15:47:59
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0