Home

Helupp!

Jag är hemma från staden. Vi pallade ointe stå i den långa kön för att få en liten autograf av Björne, men vi såg honom iaf. Han och hans blonda lilal fluff, hehe. Vi åkte istället med någon buss och tillbaka igen. Onödigt, jag vet men men.
Har precis gjort klart engelska läxan också, den var inte alls lång så det var bara skönt! :D
Jag har lovat mej själv att sova tidigt idag men jag tror icke det blir så.."Dirty Sexy Money" och sen måste jag hålla mej vaken! Min kusin ska typ spela värsta tricket på mej och min bror..skumma typ :P

Och vad har hänt med texten!!?? Jag råkade komma åt någon knapp och nu är allt kursivt! Det går inte att klicka bort det!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asso linnea!! du är såå blond!!

det rä höst upp på sidan där du skriver. haha, lilla gumman xD typ åvanför knappen där du laddar in bilder ^^ <<3<3<3<3

2008-12-04 @ 17:32:39
Postat av: sanna<3linnéa

ehh?? sry men hon e brunett sajko! ofta va trög du e.... haru ens läst bloggen? va e "rä höst" ?

2008-12-05 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0