home sweet home

Hallelåja!

Jag har precis kommit hem från en stressig tur i centrum och outlet. Eller nä, inte så stressig. Men rätt pinsam. Skickade klago mess till både Klara och Alice att dom skulle komma och skjuta mej, men det gjorde dom inte. Nä, vilka vänner man har då!! hehe ;) Och måste bara säga att min kusses flickvän har tagit en ny tatuering! Gryymt snygg!!! Kan jag inte få fylla 16 snart så jag också kan få MIN tatuering :)
Har även tagit en liten måltid på någon restaurang med massa fullisar! haha, det var jättekul! Fulla människor kan faktiskt vara riktigt komiska ibland. Och det var det gänget på restaurangen.


wuuuuh, julaftonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0