dan före doppardan

som Klara så fint skrev i sitt mess förut! (;

Asså seriöst,  tänk att det är julafton imorrn! Känns verkligen skumt, redan? När var det inte 1 december? Eller 12:e, när man stog där i Globen och skrek? Men seriöst, det har bara gått 12 dagar sen dess...inte så mkt alls, så jaaa..hehe.
Iaf så hoppas jag att jag får något som stog på min lilla önskelista! haha, tycker ni att jag är lite töntig som skriver önskelista? ja, det är jag kanske men jag är tvungen! Varje år! Det är bara så! Och så skickar jag den alltid, verkligen alltid till tomten! För jag tror starkt på snubben! Okej, nä där gick jag väll lite över gränsen ;)

Så, leute ha en bra "kväll före doppardan" nu!

Puss och massa kramar! <3

Kommentarer
Postat av: klara

haha :D detsamma! :) <3 hoppas du får många fina paket ;)

2008-12-23 @ 20:37:39
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0