Vi har planer

Helluis!!

Vilken dag de har varit idag då!!
Jag och Linnéa är så jäkla balla!! Vi har dom bästa planerna ever asså ;) Vänta bara, i sinom tid kommer ni att upptäcka våra smarta grejer som är så himla bra!! :D Och ni kommer att loooove them!
Och vi är balla och modiga!! Som faktiskt vågar gå och fråga hemkunskapsläraren om platsfolie som vi ska lägga våra använda tuggummin i!! Vi vågar sånt, för vi är så balla..

Okej, nu får jag väll ta och skärpa mej...får bli lite mer normal..sluta flumma..okej!! hehe..

Men ni måste erkänna, inte många som vågar göra sånt!! haha, okej förlåt..

Jaa ni, dagen har varit fylld med garv as usual.. :)

Och har haft en trevlig liten stund med mina 3 vänner (jag är då Jerry..haha, skojja XD) i jakan. Vi tog lite gratisprover med godis från H&M. Jäkligt snällt att dom bjussar på sånt lilla damerna på H&M!! Keep on!! :D




   
                                   haha, denna dag glömmer man inte!!
 De va en "choice" dag, och jag, LM Sanna och Atosa hade så himla skujj!! :D
Det var bla då jag freaka loss när man gick förbi "Bengans" (TH har ju skivsignerat där!!)
   Och Atosa de va här vi träffa en ny liten vän, man börjar på P..kmr ihåg?? XD

Kommentarer
Postat av: Klara

åhh ja, den är helt underbar! :D

2008-08-29 @ 22:40:45
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0