Söndag

God morgon!

Allt bra med er idag? Med mej är det alles gut! Har för en gångs skull fått sova ut lite på morgonen iaf.
Och vet ni vad??
Vi ska flytta i möblerna i mitt rum!! Jiiiiiiääää! :D
Ska få flytta in i mitt rum, finally! Fast tyvärr så har jag ingen el just nu..men det spelar faktiskt ingen roll, för nu kan jag få sova hur länge jag vill och göra mina läxor och sånt (trist) ifred utan att en liten bebis eller hund kutar omkring och stör mej, hehe.
Men elen komemr typ i september...men som sagt så gör det inge! :D

Är väll också lite depressed idag..skulle faktiskt varit i USA nu, i Dallas!! Och sett TH där på onsdag...men planet (fackade, fula, tjockis plan) var för dyrt... :'(  Så det blir inge TH för mej på onsdag..... :'(
Det gör mej riktigt riktigt lessen....

Men min mamma har faktiskt satt att jag ska få draga till Liverpool och se EMAs nu, om TH är där förstås, ananrs vill jag ju inte dit..hehe. Och så får man ju se hur det blir med alla biljetter och så.. :/

Iaf, ha en toppenbra dag!! :D


   
                                Ich igår hos mina små kussar ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Klara

haha ja, och ingen kan hindra mig från att åka på den där grejen om dom vinner en vma ;P

2008-08-24 @ 12:56:33
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Erika !

oh jag skulle också vilja se TH när de är i USA. Men det är ju så jäkla dyrt =(

Gud vad avis jag skulle bli om du åkte till EMA och såg dem =D

2008-08-24 @ 14:20:20
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0