Onsdag

God morgon!

Först och främst, tänk om jag varit i USA just nu...ååh!! :(
Men man får inte tänka sånna tankar!! Jag kommer se TH snart igen...det blev bara inte idag som det va planerat..men snart!! Och jag längar... :')

Onsdag, idag! VIlken underbar nyhet!  haha.
Jag har så pissit ont i halsen att det är plååågsaaamt!!! :( Ush, ush ush! Men det blir att käka halstabletter och låta lite skumt hela dagen. Det blir nog bra.

Och vettni?? Igår tog jag tag i min tyska igen..! :D Har inte pallat så himla mkt förut, men igår gjorde jag de! Och det är rätt så lätt (än så länge) bara att gramatiken är lite psykad, så det gäller att komma ihåg! jiiiiää ;)

Kramar på er!!

    
                                                               kärlek <33
           Älskar Bills "nyaste" tatuering så himla hårt!! Kolla på den, vacker!!
                                                         'Freiheit 89'... :')

Kommentarer
Postat av: Klara

haha det är lungt, jag ska ALDRIG sluta :D

2008-08-27 @ 14:22:55
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0