Lördag!

Hejsan hoppsan!

Då var det lördag, och helg! Man kan sova hur länge man vill....eller inte jag dårrå...för att man inte har något rum för att det sabla bygget aldrig kan bli färdigt!!! Det enda som saknas nu är elen, så please kan alla jalla!!??

Iaf, så har jag i denna morgon hunnit med att bada lilla Tuffe och käkat chokolada ;) hihi. Inte mkt.
oops, kom just på att jag har läxa.. mäste läsa typ 45 sidor, och jag läser inte så fort, så det är nog bäst att börja i tid liksom.

Sen ikväll ska jag till mina kussar som typ fyller år eller nåt, så då måste vi dit ju..:P hehe

Ha det braa!


    
                                                haha, jag lekte lite ball...
    men sen kom jag på att tysklands flagga har väll strecken "neråt" liksom??
Så...jag har alltså en sverige-flagga och "någon annan" flagga i min panna..tror jag..haha
   Fast de va ju meningen att de skulle va tysklands, så man kan väll låtsas..:P haha

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Ohyes they are ;D

2008-08-23 @ 12:47:50
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Klara

Nej, tysklands flagga har inte strecken neråt, så du har rätt flagga i pannan! :D

2008-08-23 @ 15:05:18
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0