Torsdag

Hej!

Nu, äntligen är det dags att blogga igen!! har inte bloggat något alls idag, ju! =P
Har nyss kommit hem från Sanna. Jag och Julia var där och eh, diskade..haha, till vårat science faire. Ojojoj, måste diska en hel till disk innan vi blir klara. Det är på måndag.

Idag har jag garvat såå otroligt mycket!! Jag har nästan dödd av garv! Jag garvade åt t.ex. namnet "Frans", bara för att jag ska berätta vad jag garva åt så komemr jag inte på det. Men det var mycket, nästan allt egentligen. Haha, så kul man kan ha liksom.

Hade vikare på franskan, skiit tråkigt!!! Vi fick läsa en text och sen översätta den på svenska!! Så otroligt jobbigt!!! :(
Not happy for that! Höll på att seriöst gå och lägga mej, alltså somna =P haha

För att sammanfatta den här dagen så har den varit väldigt solig och väldigt glad! Och det är väll så varje dag borde vara?
Juste! Är snart (typ äntligen!) klar med min klocka på träslöjden!! =D Vet inte hur länge jag har hållit på med den, men det är länge iaf!! Men snart får jag ta hem den!! Tack, äntligen!! =P Pallar inte med den längre..hih

Kram
/Linnéa G.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0