Ingen rubrik!! XD

Namen tjenare bloggen!

Har just kommit hem från dansen och läst igenom ett Kicks magasin. Är trött som fasiken!! Jag måste erkänna en stor sak för er, min kondition är inte direkt den bästa..
Har dansat väldigt mycket och nu är jag så otrooligt trött! Jag och Sanna hängde lite i simhallens café innan vi tog bussar och tåg hem. Vi "fantiserade" lite om ölmagar..haha!! Sanna, you get it?? =P

Idag, så att alla vet så är det Världsbok dagen! :) Visst är jag duktig som vet?? haha. Men det var av den anledningen vi hade svenska tema dag, så =P..Vi hade besök av en författare som hette (heter)  Ingrid Olsson (hade ingen aning om vem det var, innan min svenska lärare började snacka om henne..) Hon snackade lite grann, i jaa...typ en timme eller så!!! Man vill inte vara typ taskig, men det var rätt jobbigt att lyssna på..
I alla fall, så fortsatte dagen med att vi skulle komma på en lite pjäs och visa upp för klassen och tillslut en tipspromenad. Men vi slutade ändå ungefär samma tid som vi brukar. Men vi hade ju inga vanliga lektioner, så det var en helt OK dag.

Men nu är det så hääärligt att vara hemma igen..är hungrig =P haha...

Kram

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0