Helt upfuckad dag


FML, det är det uttrycket dagen har bestått av. Det börjar med att min mobil försvinner och jag får pank. Den är borta!!!!! Går runt som ett offer typ halva dagen och är deprimerad över den, men så går jag in till rektorn och där finns min mobilis!!!!! Så blev jag lycklig som faaasiken!!!!!!! Men sen blev jag lessen igen.....snöstorm, och ALLA fucking tåg är inställda i minst en timme. Det är kallt. När tåget väl kommer så tog det 50 jävla minuter att komma fram timm jakan......AAAAHHH!!!! Meeeen, nu är jag hemma och känner mej glad!!! Tack och lov!!!!!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Är fan också depp tack vare vädret, sååå ledsen :((



Hur var det i skolan idag då?

2011-02-10 @ 19:10:38
URL: http://hosbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0