Sickies


Hejsan! Jag är sjuuuk.....buhuuu!! Förkyld med en liten stackars hals som känner jättegrova smärtor..!! Iaf har haft en rolig helg! Var hos några av mina kusiner hela helgen. Igår drog vi ut och körde gokart, min hjälm höll på att flyga av...hahah, men mitt huve sitter kvar på halsen iaf. Bra tecken! Gick till en slags klubb och åt och såg på bio. Efter bion när vi ska åkta hem vid typ 22 så startar itne bilen..asså verkligen start INTE. Så mina kusiner börjar putta runt bileni garaget men ingenting händer, och vi upptäcker att batteriet är dött. Så min kusin ringer till någin snubbe som kan fixa meknaism grejer och min kusins mammas kusin kmr för att hämta upp oss. Så jag och min ena kusin sitter i bilen medans min andra kusin och den där mekaniska snubben fixar bilen. Gissa hur lång tid det tar?? 3 timmar!

Finns även rätt sjuka människor i den här staden. Jag är van att folk kollar på mej för att jag inte kommer härifrån men när en gubbe på typ 40 + kommer fram till min kusin och frågar hur mycket jag kostar....wttfff?????? Min kusin fick flipp på gubben och ba "get away..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0