den bästa kylan i mitt liv

För en vecka sen så utstog jag.....

...den kallaste jävla kylan jag någonsin känt i mitt liv. Men den var även den bästa. För exakt en vecka sen, tror jag att vi precis blivigt insläppta till Globen. Jag kunde knappt gå för mina fötter hade ingen känsel. Min kropp hade ingen känsel. Fan, fan, fan, så jävla underbart. För en vecka sen skulle jag få se TH igen. Allt var så nära då. Kan inte fatta att allt redan är över. Att det har gått en hel jävla vecka!! VILL TILLBAKS MER ÄN NÅGONTING PÅ HELA DENNA PLANET!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sunsilk

antecknat check!!!!! dock kan jag inte säga till dig vad jag och bill gjorde igår.. barnförbjudet you know.. heh

2010-03-11 @ 19:12:14
Postat av: Sara

Men gud har det redan gått en hel vecka?! Känns som igår.. :(

2010-03-12 @ 07:02:45
URL: http://sadusara.blogg.se/
Postat av: johanna folmer

jag håller med till 110%! den kylan va ta me fan den bästa och allt va s jävla värt. hel kroppen är helt fucked upp,vill bara tillbala till allt. så jäkla underbart

2010-03-14 @ 12:58:19
URL: http://folmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0