Lördag

God morgon!

Vaknade och det första jag fick göra var att knalla ut me hunden...men det är den lilla fluffbollen värd! :) Har precis ätit frukost och min dag idag blir faktiskt till att plugga. Det låter tråkigt, men det är det faktistk inte! Okej, jo..det är jäkligt tråkigt, men jag har inget val. Massor med prov och projekt som kommer upp, dumma fula pruttskola. Men det kommer gå bra! När jag ahr pluggat idag kommer jag ha hunnit med massor och då gjort mej själv proud! Och då kan jag börja fixa lite till min minst lillebrors lilla kalas imorrn. Han fyller 4! Grabben har börjat bli stor!!!

Mina plugg-mål:

♥ Göra klart alla 'blandade uppgifter' till matten.
♥ Kolla igenom alla NO-frågor 'att kunna till provet' (kan dom faktiskt pretty well!)
♥ Samla massor med fakta till SO-projektet, helst försöka planera min 'utvecklingsplan till ett u-land'

Det låter väll bra? Faktiskt inte så jättemycket! Och jag har ju fasiken hela dagen på mej, så kvällen kan nog bli ledig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0